Hogyan találom meg a kívánt árucikket?
A következő lehetőség szerint kereshet:
részletes keresés az ajánlat számával, melyet a napilapban talál meg
kategória
termék neve szerint
szabad szó elv alapján
eladó neve alapján
Van –e mód rá megnézni, megpróbálni, + információ kapni a felkínált árucikkről?
Amennyiben Ön szeretné megnézni, illetve megpróbálni, vagy plusz információ birtokába jutni a felkínált árucikkről, felkeresheti a céget (akár telefonon, levélben, vagy személyesen), vállalkozást, amely a terméket felkínálta. Ezt feltétlenül ajánljuk is, mivel internetes vásárlásról van szó és csak így tud meggyőződni róla, hogy a termék Önnek megfelelő –e.
A bejelentkezés után nem érkezett e-mailban visszaigazolás
A kezelőmenüben ellenőrizze, hogy jó e-mailcímet adott –e meg, oly módon hogy bejelentkezik oda.
A „személyes adatok” ponton belül az „adatmódosítás” pontra klikkeljen, majd ellenőrizze az e-mailcímét.
Ha internetalapú e-mailszolgáltató felhasználója, mint pl. Hotmail, Yahoo, vagy AOL akkor előfordulhat, hogy az értesítő e-mail nem az „érkezett mappába kerül”, ezért ellenőrizze a többi mappáját is.
Hogyan zajlik a vásárlás?
Miután Ön bejelentkezett a www.webáruházlicitaljram.hu oldalra, kattintson a kiválasztott termékre.
A vásárlás befejeztével, értesítést kap, hogy Öné lett a termék.
A termék kifizetése után, postai úton tanúsítványt kap, amellyel átveheti az árucikket.
Mi lesz a tanúsítvánnyal?
A tanúsítványt a vásárlástól számítva fél évig lehet beváltani, amennyiben az ajánlatban vagy a tanúsítványban nincs más megadva.
Mikor lehet kezdeni a vásárlást?
Vásárolni a bejelentkezést követően a webáruház zárásáig lehet. A vásárlás megkezdése előtt mindenképpen ajánljuk az termékről pontos információ begyűjtését az eladótól mivel internetes vásárlásról van szó, így könnyen ellenőrizheti, hogy Önnek megfelelő terméket választott-e.
Miért kell bejelentkezni?
Bejelentkezés nélkül csak válogathat a termékek között, vásárolni nem tud. Szükségünk van az Önről kapott információkra ahhoz, hogy értesíteni tudjuk a vásárlásról. A valós, pontos név és cím kitöltése elengedhetetlen mivel az termék/ szolgáltatás átvételéhez szükséges tanúsítvány kiállítása ez adatok alapján történik ezért az utca, tér, körút stb. adat is szükséges.
A bejelentkezés előnye, hogy lehetősége van az ajánlatok megfigyelésére.
Hogyan fizetek?
A PLT 12092309-00223387-00300004 sz. számlájára az ajánlat megtételét követően 14 munkanapon belül a termék/szolgáltatás árát átutalni. Amennyiben Ön egy vagy több terméket vásárolt, kérjük szíveskedjen a termékszámot (ak) hivatkozás képen feltüntetni.
Személyes átvétel nem megoldható.
Kérheti a termék felajánlójától, hogy postai úton küldjék el az árucikket. A webáruházban megadott ár nem tartalmazza a postai csomagot így annak plusz költsége lesz. (csomagolás és szállítás)
Hotelszolgáltatás és utazás esetén a felajánlónál foglalást kezdeményezhet.
Hogyan juthatok a termékhez?
A tanúsítvány megérkezése után (melyet postai úton ajánlott küldeményként adunk fel) személyesen keresheti fel az eladót. Előzetesen telefon felvehetik a kapcsolatot.
A tanúsítvány átadásával kaphatja meg a terméket/szolgáltatást.
Szükségem van ÁFÁ-s számlára.
Az összes terméket, szolgáltatást kereskedőn keresztül értékesítjük. Tanúsítvány átadása után az eladó ÁFÁ-s számlát állít ki Önnek/ vevőnek, ami azt az összeget tartalmazza, amiért Ön a terméket/szolgáltatást megvásárolta, a garanciát is a termék/szolgáltatás felajánlója biztosítja. Magánszemélyek esetében is így jár el!
A közölt árak ÁFÁ-t tartalmazzák?
Minden termék /szolgáltatás tartalmazza az ÁFÁ-t.
Elveszett a tanúsítvány.
Kérjük keresse fel munkatársunkat a következő e-mail ill. telefonszám valamelyikén:
tatar.judit@plt.hu, 06/88/541-753
h-p-ig 8.00- tól 16.00 -ig